Blank Narcissus (Passion of the Swamp)
Evoking the fantastical eroticism and unapologetic camp of James Bidgood’s queer classic Pink Narcissus, British auteur Peter Strickland packs kitsch erotics with intense emotion into this saucy, shimmering short. A potent merger of desire and memory that is most definitely NSFW!