Daydreaming So Vividly About Our Spanish Holidays
How to Have Sex is one version of teens on tour: Christian Aviles’s ambitious short about Britons’ devotion to the sun is another. With affectionate humor, the newcomer spins a speculative mythology out of that phenomenon on luminous 16mm stock, and makes the world sparkle in this miniature satire.