Green Porno: Worm
For a blind, witless tube, the common worm has it made. Food goes in, food comes out—the rest is sex. Bringing this lowly creature closer to the gods, Rossellini reveals the divine etymology of the wriggler’s hermaphroditism, before illuminating its positional preferences with a lascivious glint.