B-movie evangelists the Ormond Family are at it again! In the final installment of their deranged trilogy with preacher Estus W. Pirkle, matters soon get out of hand. Hippies, communists, non-believers: all are cast with eternal damnation in this bonkers slice of Baptist propaganda.