The Braves
Dreaming, falling, starting over. Margot and Alma are two best friends holding on to the energy of their youth and their burning desire to conquer the world, until life gets in the way. But their ride-or-die friendship can get them through anything: they are inseparable, unstoppable.
Powered by a pair of electric lead performances, this dynamic debut from Anaïs Volpé fizzes with devil-may-care optimism. Shot with sensual abandon by independent cinema’s preeminent digital miracle-worker Sean Price Williams, The Braves is a euphoric tale of female friendship and restless ambition.