The Broken Circle Breakdown
Elise and Didier fall in love at first sight. They bond over their shared enthusiasm for American music and culture, and dive headfirst into a sweeping romance that plays out on and off stage—but when an unexpected tragedy hits their new family, everything they know and love is tested.
Felix Van Groeningen’s devastating portrait of a family coming together and falling apart tugs at the heartstrings like a passionate love song. Punctuated by entrancing musical performances, this raw romantic drama jumps between past and present with all the force of longing and regret.