Like a lonely black cat in the night, a philosophical Béatrice Dalle stalks the streets and the dance clubs of Bordeaux in Patric Chiha’s volatile debut. Swinging between euphoria and total self-destruction, this portrait of a woman on a downward spiral grapples with the paradoxes of addiction.