A Page of Madness
A Page of Madness is the story of a retired sailor who has taken a job as a janitor in a lunatic asylum to look after his insane wife, locked away after attempting to drown their child. A synopsis of the plot can’t begin to explain the power of the film, nor the audacity of its vision.