S'alright. The sets are beautiful but the storyline isn't very clear and ends in a bit of a ridiculous way. If I hadn't wiki'ed what happens in it before watching I wouldn'tve understood any of it.
The visuals are incredible and the story and the way it is told is amazingly unique and unconventional by any standard. The atmosphere is full of so much dread and mystery that I was at a loss of words by the time the credits rolled.