A Woman of Paris
A solid drama about the dangers of being "sophisticated". Dramas of mundane existence didn't seem to find their voice, so to speak, until the advent of sound in cinema. It's just an extremely difficult genre to execute successfully in silent film, depending as it does more on dialogue than the more melodramatic action, spectacle, and comedy which made for successful silent films.