Anatomy of a Relationship
Awkwardly confessional in a distancing/annoying way that eventually wears you down and you end up liking and admiring the film at hand. The fact that Moullet's girlfriend (& co-writer/director) would not appear as his on-screen girlfriend tells you more about their situation than the constructed reality of 'Anatomy of a Relationship' ever could.