Andy Warhol
Menken’s ‘Andy Warhol’ is a lyrical exploration of Warhol’s creative process by filmmaker and painter Marie Menken. Using a hand-held camera, Menken captures Warhol and his assistants, including Gerard Malanga, as they work at the Factory.