Antonio das Mortes
Mauricio do Valle reprises his role as Antonio das Mortes, the troubled hitman from Black God, White Devil. A new incarnation of Cangaceiro bandits, led by Coirana (Loirival Pariz), has risen in the sertão. A blind landowner (Joffre Soares) hires Antonio to wipe out his old nemesis. Yet after besting Coirana and accompanying the dying man to his mountain hideout, Antonio is moved by the plight of the Cangaceiro’s followers. The troubled hitman turns revolutionary, his gun and machete aimed towards his former masters.