It’s not exactly clear how old Ellen is, but the world would tell her she’s old enough to know better. The pleasure of watching At Ellen’s Age comes precisely from observing a grown woman take a knowing journey from conformity to radical actions. Ellen is full of surprises, but perhaps never to herself.