Autobiography of a Princess
An Indian princess (Madhur Jaffrey) long divorced and living in self-enforced exile in London, invites her father’s ex-tutor, Cyril Sahib (James Mason), to an annual tea party, intended to celebrate a happier past, where the two watch old movie footage of Royal India.