Bergman Island
Vicky Krieps, Tim Roth, and Mia Wasikowska star in this bewitching fable from Mia Hansen-Løve. Shot on Fårö where Ingmar Bergman made some of his greatest films, this sun-kissed voyage sails across the past and the present, fiction and reality, probing the prickly yet romantic process of artmaking.