Billy Liar
The old world is collapsing and a new world is coming into existence (I love you Julie Christie). Between them, Tom Courtenay is dreaming of a world that doesn't exist. Sad. Funny and sad. An ode to all the weak-willed and escapists of the world. A DVD zone Hillary.