Bowling for Columbine
Michael Moore wants us to believe that it is unethical to bear arms, and his nagging finger is aimed at individuals and groups that are not all deserving of his blame. However, the film is informative and asks important questions about America's violent nature. For that I commend Bowling for Columbine.