Breaking Horizons
Lara is 25 and doesn’t really know what she wants in life. She would like to change but doesn’t know how. After a wild night out dancing, Lara finds herself pregnant. Confused and hesitant at first, she throws herself into the adventure: becoming a mother. But the experience takes a painful turn.