Brothers and Sisters
With uncommon authenticity and exceptional performances from its young actors, Thomas Arslan’s “Berlin Trilogy” illuminates the lives of Turkish-Germans in the city. In the first film, an original hip-hop soundtrack and an abundance of Coca-Cola perfectly set the scene of adolescence in the 1990s.