Bug Crawls
Bug Crawls is a five minute experimental animated short short in which a small bug crawls over the silhouette of a house, falls and lands on its back. The real points of interest are the creepy sound effects and the final shot, which shows the door of the house slowly opening to reveal a ominous white light with some unseen mechanical workings buzzing inside.