Celeste and Jesse met in high school and got married young. They laugh at the same jokes and finish each other’s sentences. They are forever linked in their friends’ minds as the perfect couple—she, a high-powered businesswoman and budding novelist; he a free spirit who keeps things from getting boring. Their only problem is that they have decided to get divorced. Can their perfect relationship withstand this minor setback?