Cold Fish
Shamoto is drawn into business with the outgoing Murata, unaware that behind his friendly demeanor lurks a dangerous sociopath. Murata and his wife have a history of fraud and murder, disposing of their prey in an elaborate, ritualistic and grisly manner. Taken in by Murata’s easygoing charm, Shamoto realizes the man’s true nature too late and becomes implicated in the madman’s bloody crimes.