Corridor No. 8
The road linking Bulgaria, Macedonia and Albania corresponds to the site of a huge EU infrastructure project called Corridor #8. The distance between Sofia and Tirana is exactly 324 km. Currently the entire trip lasts… 3 days.
Corridor #8 is a mosaic film combining fragments from the everyday lives of the characters who live along a non-existent Balkan road.