D’Annunzio’s Cave shows fifteen rooms of the Villa Cargnacco in Gardone on Lake Garda, where Gabriele d’Annunzio moved in 1921 and lived until his death. The villa is part of the “Vittoriale”, a museum-like theme park honoring d’Annunzio that d’Annunzio himself and his personal architect Giancarlo Maroni spent almost two decades designing and furnishing.