Days of Being Wild
Even in his early days Wong Kar-Wai was already a brilliant filmmaker, this time with his first collaboration with the acclaimed cinematographer Christopher Doyle, Kar-Wai was going to show that few directors are able to make romance films so brilliant and visually stylish. And still, his best films were yet to come.