Diary of a Pregnant Woman
The diary of a pregnant woman in a neighborhood called la Mouffe (on rue Mouffetard in Paris). The market, the bums, the drunks…Images where you can perhaps guess that the one behind the camera feels tenderness for the inhabitants.