Dzi Croquettes
Not men, not women ... just people. Chronicle of the amazing performance troupe Dzi Croquettes is an informative and entertaining documentary looking back on these dance and sexual pioneers. One wishes better performance footage exsisted but glimpses we do get certainly make one wish they could have been there.