On the surface, Isa’s life seems lovely: adorable daughters, a pleasant husband. But her surrealist imaginings suggest a revolt against the pressures placed on her. Soon she finds herself awakening to her own long-suppressed sexuality and the possibilities of a life lived on her own terms.