Enron: The Smartest Guys in the Room
Based on the best-selling book of the same name by Fortune reporters Bethany McLean and Peter Elkind, Alex Gibney incredibly reveals how top executives of America’s seventh-largest company walked away with one billion dollars leaving investors and employees with absolutely nothing.