After an overnight long-distance drive, Joby (Paul Dano) has a special meeting—with lawyers and his ex-wife. A struggling musician with the prerequisite tattoos, slimy hair, goatee, and his head firmly floating in the clouds, Joby hasn’t been around to be a dad. But now is his last chance to fight for shared custody of his daughter, Ellen.