A bit messy for a mid-period Hitchcock. with narrative strands and set pieces flying everywhere, but still a fun ride with good deep focus and excellent visual effects for the 1940s.
Despite a wholly unbelievable romance at its core the film is saved by some fantastic character actors, amazing set pieces and an early flexing of Hitchcock's awesome cinematic muscle. The assassination sequence alone is a masterpiece of medium.