Forget Me Not
David Sieveking portrays the home care of his mother who suffers from Alzheimer’s Disease. His parents, who were part of the student movements of the sixties, led an open relationship, which is now put to the test. The whole family has to deal with the smoldering conflicts to find a new solidarity.
A highly personal journey, in which film—that great time machine for examining the past—tackles memory loss with incredibly poignancy. A favorite at Locarno and Rotterdam.