Four Nights of a Dreamer
The movie achieves a sublime level of purity, it speaks to the strength of our soul, the resilience of those who find harmony within themselves while living a world of trouble and misery.
My favorite Bresson. I admire all Bresson's films for his cinematic expertise, but this one for a reason I don't understand right now hit me on a much personal level (possibly says more about me than the film).