A drone’s-eye-view recording leads the audience through Hong Kong’s dragon gates, a series of gaps in high-rises that allow dragons to fly from the mountains to the sea while a character relates their relationship with geomancy, remote-selves and therianthropy (the mythical ability to shift shapes).