At its best this film contained a lot of dreamy, creating sequences of the man himself and at its worst it was a collection of events presented chronologically with the image of Gainsbourg presented as the one and only interesting bit about him; the soul was lacking. But, when it showed, I think it sometimes gleamed, as often when Gainsbourg was portrayed as a little boy, surrounded by his big papier-mâché self.