High Life
Monte and his baby daughter are the last survivors of a damned and dangerous mission to deep space. The crew—death-row inmates led by a doctor with sinister motives—has vanished. As the mystery of what happened onboard the ship is unraveled, father and daughter must rely on each other to survive.
Master Claire Denis sending Robert Pattinson and La Binoche to space? More than a film, High Life is a dream impossible to look away from. Soaking up the physicality of bodies and the darkness of the human soul, this wild ride into the unknown is a bizarre, stunning, ominously sexy cosmic vision.