Hour of the Wolf
No other Bergman film has left me so perplexed. I watched the film, and I may have even liked it, but while watching, I could not help but think that there was something missing. The next major film following Persona, it feels different from all his films up to that point. Maybe I need a second view or maybe I didn't understand it, but for the moment, it is not one of my favorite Bergman films.