Over twenty years ago, Nira and Lily were victims of the same rapist. Their attacker was a serial offender who was never caught. A coincidence now brings the two women together. Nira, a single parent, works in television as a commissioning editor, and Lily is a left-wing activist who helps Palestinians during the olive harvest.