Joe Strummer: The Future Is Unwritten
Stylish but meandering documentary from director Julien Temple gets off to an intriguing start - with some insightful interviews and clever incorporation of footage - but it fails to sustain its energy. Joe Strummer is an interesting subject, and there's a lot of great music, but this unfortunately turns out to be a an only modestly compelling "rockumentary".