Klimt
The way somebody remade the lost masterpieces Gustav Klimt painted for the ceiling of the university of Vienna was ineresting, knowing that only b&w reproductions survived and the originals were burnt by the nazis, it was amusing to see it in colors by the hand of another. Oh and the actor embodying Schiele was resembling, and there are naked girls. But else in my opinion, it's a boring and flat film.