Klute
In my fantasies the 70s are a decade of narcissistic self-exploration and Klute embodies this fantasy. Two people thrust together in an "encounter group," exploring each other, delving into each other. The tagline - Jane Fonda is Bree Daniels - is true. Fonda seems fully herself, plunging into the depths of her role, her stridency a mask to hide the desperate vulnerability, the search for an answer that will work.