Law of Desire
When we think Almodovar we think "Women on the Verge" and never seem to go beyond that point. This film is a great piece of noir cinema that takes you for a ride with a pleasant little trip into the darker side of Almodovar and his young star Antonio Banderas and Almodovar's muse of his early days Carmen Maura.