Life As a Fatal Sexually Transmitted Disease
Zanussi is considered one of Europe’s most renowned film auteurs, whose disciplined contemporary dramas focus on the moral choices and metaphysical questions in everyday life. His works are often described as intellectual and deeply philosophical.