Bosnia, 1992. Luka, a Serbian engineer from Belgrade, has installed himself in a village in the middle of nowhere with his opera singer wife, Jadranka, and their son, Miloš. Luka is preparing to build the railroad that will transform the region into a tourist’s paradise, connecting Bosnia to Serbia across Podrinje. Utterly engrossed in his work and blinded by natural optimism, Luka remains deaf to the increasingly persistent rumblings of war.
Trying to translate the titles in German may be understood and/or tolerated upto a point. But at least put it right! Life is not a wound!! And in case the editor is trying to make an irony, this is really a very cheap one.