Los bastardos
Interesting film from Amat Escalante. The desperation of illegal day labourers contrasted with a potential cash windfall through an act of violence. Film is very well paced and the buildup to eventual conclusion nerve wracking. The actual sudden act of violence somewhat unsettling like a scene out of 'Scanners". Will watch for the next film from Escalante.