I felt Medem's similar, and follow-up film, Sex & Lucia was better, but this really laid out his thoughts on storytelling and and what film can do. I thought it was successful for the most part, but the ending just didn't deliver. I thought the performances were quite strong, especially from Mimri, Díaz and Novo.