Merci pour le chocolat
The façade of good manners and appearances is gradually broken down when perversity slips into the life of a respectible family from a good background that seems to have everything arranged perfectly.
Just saw this at LACMA. Huppert definitely deserves praise for her work. Also, Chabrol makes piano-playing such a seductive activity. And the final note (in more ways than one) the film ends on is such a darkly comic one.