Mondays in the Sun
Javier Bardem, as Santa, once again demonstrates why he should be considered in the top echelon of the world’s great actors with a multidimensional performance that exudes the complex array of feelings that unemployment and idleness bestow upon a man. When the shipyard in which Santa has worked his whole life closes, he and his ex-workmates struggle to overcome their increasing sense of desperation.