Moscow, Belgium
OUT OF SYNCH! Do not even attempt to watch this film. The sound, subtitles, and visual are all out of synch. It is so bad in places that the sound comes about 3 to 5 minutes before the relevant video portion. It might be a good film, but that was so annoying that it really destroys whatever effect the film may have.